زنده به گـــــــــــور

··▪●♦ برگ های سپید دفتر من ♦●▪··

زنده به گـــــــــــور
دوباره غم ، دوباره درد ، دوباره زخم خاطره // دوباره چشمای ترم خیره به در منتظره // دوباره اشک ، دوباره آه ، دوباره روزای سیاه // دوباره نیستی و منو تنها گذاشتی چشم به راه // دوباره من ، دوباره بغض ، دوباره قلبی که شکست // دوباره اونکه بدی دید بازم به پای تو نشست // دوباره لحظه های من پر شده از هوای تو // با تنهاییم سر می کنم غم اومده به جای تو // دوباره خاطراتمون خلوتمو پر می کنه // یاد دروغات دلمو غرق تنفر می کنه // دوباره باز یادم میاد حرفای تکراری تو // دوستت دارم گفتنای دروغ و اجباری تو // دوباره داغون دلم بازم دارم کم میارم // دوست ندارم هیچکی دیگه بهم بگه دوست� دارم // دوباره تو ، دوباره من ، زخم های کاریت روتنم // دختری که به دست تو زنده به گور شدش منم . . . (الناز‏)‏

نظرات شما عزیزان:

هانی
ساعت18:47---3 بهمن 1391
سلام چشم چون شما گفتین پاکش می کنم حالا بیاین و ببینین

گلبهشت
ساعت23:44---22 دی 1391
سلام شعر خودتونه؟خیلی قشنگه، موفق باشیدپاسخ: bale , chashm hatman

asal
ساعت15:27---21 دی 1391
سلام الناز عزیز
خیلی وقته ازت خبری نیست
نوشتت و امروز تو وبلاگم گذاشتم
ممنون از متن زیبات


رادین
ساعت22:44---18 دی 1391
خداوندا من چیزی نمی بینم آینده پنهان است ...ولی آسوده ام چون تو را می بینم و تو همه چیز را.
پاسخ: mr30 kheili ziba bood


sadegh
ساعت16:21---18 دی 1391
حرفاتو خوندم.یاد گذشته افتادم تلخ نوشتنتو خیلی دوس دارم.از ادم با احساس خوشم میاد که بعد رفتنشم به یاد عشقشههههههههه!!!!
پاسخ:mr30


sadegh
ساعت16:00---18 دی 1391
دلتنگم ؛

نه برای کسی از بی کسی !

خسته ام ؛

نه از تکاپو از در به دری !

نه دوستی ؛

نه یادی ؛

نه خاطره ی شیرینی …

تنهایم ! تنهاتر از آن سنگ کنار جاده ….

اما مشتاقم ؛ مشتاق دیدار آن کس که صادقانه یادم کند … !!!
پاسخ:azizi ... Mr30 ke omadi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 18 / 10 / 1391برچسب:,ساعت15:25توسط النـــــــــــــاز |